top of page

סדנאות והדרכות
בהתאמה אישית לצרכי הארגון

אז מה העניין?

כולנו כבר יודעות ויודעים שבדיוק בשעות כאלו, ההשקעה במשאב האנושי הופכת להיות קריטית יותר מתמיד. הכשרת עובדים והעשרתם בידע ומיומנויות חדשות הם המפתח לשימור עובדים.

 

💡מה הרעיון?
בואו נעצים את המשאב החשוב ביותר שלנו - האנשים שלנו, נחדד את המיומנויות של כל עובדות ועובדי הארגון.
אני לא מדבר על עוד קורס מובנה ויעודי שעוסק בנושא אחד עבור קבוצת עובדים מסויימת, אלא על מגוון של עשרות הכשרות במגוון נושאים מובילים בתחום כמו: כלים מעולמות ניהול המוצר, הסודות של פיתוח תוכנה, היכולות של ניהול פרויקטים, מתודולוגיות של חוויית המשתמש, הקסם שבשיווק, חדשנות טכנולוגית ועוד. 
בסשנים היחודיים הללו יוכלו עובדים שונים ללמוד כישורים וכלים בתחומים אחרים שיכולים גם לשפר את המקצועיות שלהם במקצוע שלהם, ובאותו הזמן גם להרחיב אופקים.

 

שואלים אותי על ניהול מוצר בישראל...
נכון ל
שנת 2023 אין תואר בניהול מוצר או אפשרות ללמוד את הכלים השימושיים בתפקיד, למרות שהמקצוע קיים מאז שנות ה 30, הרבה לפני שפיתוח תוכנה היה בנמצא. 
בישראל ישנם מספר ארגונים אקדמיים וציבוריים שמציעים קורסי ניהול מוצר ולפי בדיקה שאני מבצע לעיתים תכופות הסילבוס שונה ומגוון - או במילים יותר מדויקות התעשייה עדיין לא הסכימה עם עצמה מהם הנושאים שצריכים להיות כלולים בקורס כזה.
אחרי שנים בתעשייה, כשהגעתי להבנה הזאת בשנת 2021 כתבתי את הספר: "מנהלי המוצר של המחר" שנכון לרגע זה הוא ספר ניהול המוצר היחיד בעברית והוא מכיל את כל הנושאים מכל הסילבוסים של כל הגופים. בנוסף כל הנושאים נבחרו, נכתבו ונבחנו כמתאימים באופן פרקטי ומדויק על ידי מיטב החברות הישראליות והבין לאומיות ב 20 השנים האחרונות.

 

🏆אז מה זה בעצם קורס בהתאמה אישית לצרכי הארגון? 


✅ בפגישה קצרה נבין ביחד את צרכי הארגון השונים, את המשרות השונות ונתאים יחד את הנושאים וסוגי המפגשים.
✅ עשרות של נושאים מרתקים וחיוניים!
✅ התוכנית מותאמת אישית לארגון שלך, עם דגש על הצרכים והיעדים שלכם.
✅ כלים מעשיים שיתרמו לכל תפקיד ותחום.
✅ אפשרות לכלול את כלל עובדי הארגון, לא רק מנהלים או בעלי משרות יחודיות.
✅ הסשנים יכולים להיות מועברים כהדרכה, סדנה, משחק, ייעוץ ספציפי למוצר או השירות שלכם (ניתן להחתים NDA).
✅ ההדרכות יכולות להתקיים גם באופן פיזי אצלכם או/ו מרחוק - עם גמישות מלאה לפי הצרכים של הארגון שלכם.


למה כדאי?
כי זה הזמן הנכון ביותר להשקיע בכלים שישמרו על עובדיכם מעודכנים, מעורבים ומחויבים, במיוחד בתקופה ששימור עובדים הוא מאתגר יותר מתמיד. הכשרות מקצועיות והרחבת דעת יכולות לתרום לפתרון קשיים בזמן משבר על ידי בניית ביטחון וכישורים בקרב עובדים, לעודד אותם לראות בעצמם כמשאב חשוב ולמצוא משמעות חדשה בעבודתם, מה שיכול לשפר את המוטיבציה וההשתייכות לארגון.
 

 
 
 

| למה דווקא איתי?

 

אני סיסו (או יניב אם תשאלו את אימא שלי) מנהל מוצר ב 20 שנים המופלאות האחרונות, אני אוהב את המקצוע שלי ומודה עליו יום יום, אני מומחה בניהול מוצר ואסטרטגיה ואחד הוותיקים בתחום בישראל - בשנים האחרונות מעבר לייעוץ לארגונים אני מעביר הכשרות והדרכות לארגונים ותמיד נרגש לשתף מהידע והניסיון שיש לי.
למפגשים איתי יש "סטייל" ייחודי שמשלב מקצוענות וניסיון עם שפה קלילה, ישירה, בגובה העיניים, משעשעת ונגישה.

 

עבדתי בחברות המובילות במשק הישראלי והבין לאומי, גדלתי בסלקום, בבטרפלייס וב NCR, עבדתי בחברות B2C ו B2B בכל קשת הורטיקלים העסקיים, הובלתי עשרות ואולי מאות מוצרים, בפרויקטים עבור החל מסטארטאפים של עובד אחד ועד לייעוץ לחברות המובילות במשק כמו בזק, השב"כ או צבא ארצות הברית. אני מבין איך ארגונים קטנים וענקיים עובדים מבפנים ובאמת ובטוח שיש לנו דרך להתאים את התוכן הייחודי גם עבורכם.


ניתן לפנות באמצעות המייל, הטלפון או להשאיר פרטים ואצור קשר בהקדם

 

 
 
קורסים מותאמים לצרכי הארגון
השקעה במשאב האנושי
מי אני?
רשימת תכנים

| רשימת תכנים וסוגי הדרכות

  1. מבוא לניהול מוצר
    מהו מוצר, איך התפתח התחום והתפקיד ניהול המוצר, הגדרות התפקיד, אחריות, משרות, Ownership (בעלות), מתודולוגיות מרכזיות, היתרונות בניהול מוצר, ניהול מוצר לעומת ניהול פרויקטים, תהליכים מרכזיים בניהול מוצר Product Cycle, על חשיבה מוצרית וחדשות. 
    סדנה מומלצת לכל ארגון או לכל אנשי הטכנולוגיה בחברה (לא רק למנהלי מוצר)

     
  2. ניהול מוצר בארגון, הקשר שבין המוצר לחברה 
    סדנה חוויות שמציגה באופן ייחודי את כל בעלי התפקידים בארגונים המקובלים במשק, ארגוני תוכנה והייטק. הקשר שבין בעלי התפקידים, מהם האתגרים שגורמים להם לעבוד פחות טוב ואיך הם יכולים לעבוד טוב יותר יחד כדי להשיג את יעדי החברה והמוצר. נתמקד במיוחד בקשר בין ניהול מוצר להנהלת החברה, קבלת החלטות, הקשר בין מנהלי המוצר לצוותי הפיתוח, הקשר בין מנהלי המוצר למעצבים, לשיווק, לאנליסטים, שירות לקוחות, תמיכה, ניהול לקוחות וללקוחות עצמם.

    סדנה משעשעת ומומלצת לכל ארגון - נצחק על כולם, נדבר על כולם, על היתרונות וחסרונות של בעלי תפקידים בארגון  ואיך אלו יסייעו לנו ליצור שיתוף פעולה פורה.

     
  3. על ניהול מוצר, חדשנות Innovative ומיקוד המוצר Positioning
    איך להגדיר מוצר חדשני, מה הופך מוצר לחדשני, מאיפה באים הרעיונות, איך מעבדים רעיונות, מאיפה מגיעים רעיונות פורצי דרך ומחוץ לקופסא. על איסוף ועיבוד של רעיונות, על שיטת דיסני, על SIP+-
    סדנה חווית על "איך לשאול למה?" “?Art of Asking "Why

     
  4. יעדי המוצר | KPIs | מטרות | וה"הבטחה"
    מי צריך יעדים? :-) כנראה כל חברה שרוצה להבטיח לעצמה הצלחה.
    סדנה חוויתית על הקשר בין ה"הבטחה" של הארגון Promiss לעומת יעדי המוצר והמטרות שלו.
    מהו הקשר בין יעדי החברה ליעדי החברה, האם זה אותו הדבר?
    איך החברות הטובות במשק מגדירות לעצמן יעדי חברה איכותיים שמובילים אותם למקצועניות ויעילות.
    נדבר על תהליכי מדידה ועל כלי מדידה, נתרגל ביחד את האופן בו מוצרים מובילים במשק מודדים את עצמם.
    נוכל לוודא יחד את היעדים הקיימים בארגון ובחברה והאם החברה מממשת את המוצר להשיג אותם.

     
  5. מחקר שוק
    למה צריך מחקר שוק? איך מבצעים מחקר שוק איכותי, איך מגדירים מיהו מתחרה, מה ההבדל בין מחקר שוק למחקר לקוחות. באילו כלים ניתן להשתמש כדי לוודא את צרכי השוק הכמותיים והאיכותיים.

     
  6. מחקר לקוחות
    מתי נכון להשתמש בתהליך מחקר לקוחות, איך כדאי לבצע אותו כדי להשיג תשובות אותנטיות, איך מגדירים קהל יעד רלוונטי, מה ההבדל בין מחקר שוק למחקר לקוחות, כמה לקוחות יתנו לנו וודאות גבוהה, ההבדלים בין מחקר כמותי למחקר איכותי ומהם הכלים העומדים לרשותינו.

     
  7. מחקר שותפים עסקיים פוטנציאלים
    אנחנו לא לבד בשוק, בעולם יש מיליונים של חברות שיחד נוכל להצליח אפילו יותר. בואו נכיר את השותפים שלנו, את המתחרים שלנו ומה ההבדל ביניהם, האם מתחרה יכול להיות גם שותף? איך מוודאים אם יש ניגוד אינטרסים? מתי נכון למוצרים לעבוד ביחד. נכיר כמה חברות שעושות את זה מצויין ונדבר על מקרים בהם זה עבד פחות טוב, נתרגל ונבחן מי יכולים להיות השותפים העסקיים של המוצר שלנו.

     
  8. איך להציג רעיון | "פרזנטציה מנצחת"
    על אינטליגנציה רגשית, על אומנות השכנוע, על שפת גוף, עמידה מול קהל, על יצירת מצגת ב 5 דקות וחמישה שקפים, על "נאום מעלית", איך לשכנע לקוחות, שותפים, את המנהלים שלנו, ספקים וקולגות. 
    על מכירה של רעיונות לצורך שיתוף, תמיכה בהם, להשגת שיתוף פעולה איכותי בארגון ומול ההנהלה.
    בסוף הסדנה כולנו נדע איך להציג או למכור את הרעיון שלנו ובקלות.

     
  9. על אסטרטגיית מוצר | על טקטיקה ומשחקים בשוק של הגדולים
    מהו תהליך גיבוש אסטרטגיית מוצר, האם אסטרטגיית המוצר היא אסטרטגיית החברה, מהו הקשר בין רווחי החברה ל Road Map של המוצר אם בכלל, צורות תמחור של מוצרים, איך לגבש תוכנית עבודה שמובילה את הארגון להצלחה ובאותו הזמן מוודאות שהלקוחות הקיימים לא נפגעים. על תוכניות מיידיות לעומת תוכניות לזמן ארוך, על השקעות, ביצועים בשוק של הגדולים. נדבר גם על כשלונות אפשריים, על כשלונות של החברות המובילות במשק ואיך אפשר ללמוד ולהמנע מהם.

     
  10. מיקוד המוצר Product scoping 
    תוכניות העבודה יכולות להיות מבריקות, יחד עם זאת המשאבים שלנו תמיד מוגבלים, כסף, זמן, ספרינטים, הלקוחות שמחכים, המתחרים - ולנו אין ברירה אלא להיות יעילים וממוקדים.
    נדבר על מיקוד במוצר, על איך למצוא את הדבש ומהו העוקץ בעסק. מוצרים טובים הם לא בהכרח אלה שעושים "הכל מהכל". לעיתים לעשות הרבה מדבר אחד ממוקד - יהיה יעיל יותר לארגון ויביא להצלחת המוצר ורווחיות הארגון.

     
  11. לבנות עץ מוצר Product Tree 
    סדנה חווייתית לגיבוש מפת היכולות של המוצר, איך לוודא מה המוצר הקיים או הפוטנציאלי שלנו עושה או יכול לעשות, איך אפשר למצוא דרכים להתפתחות, נדבר על דוקומנטציה יעילה של היכולות שלנו, הצגת היכולות ללקוחות ושותפים. איך הארגון שלנו יכול לפתח פיצ'רים באופן יעיל יותר על ידי הבנה עמוקה של מבנה המוצר והענפים בו הוא התפתח או שואף להתפתח בהם. 

     
  12. ניהול מוצר והערכה השקעה Product Estimations
    כדי לקבל החלטות מוצריות חכמות, אנחנו צריכים הערכות - זמן וכסף. איך נוכל לדעת מה גודל ההשקעה במוצר, מה קורה כשאין לנו וודאות גבוהה במהות בפיתוח, בפיצרים החדשים ובגרסה? איך נוודא שההשקעה תואמת להחזר ROI?
    האם אנחנו משקיעים במוצר הנכון ובפיצ'ר הנכון בזמן הנכון? איך אפשר להשקיע פחות ולקבל ערך מיידי?
    על ניהול סיכונים, על קבלת החלטות, על השוואה ותעדוף בסדנה יחודית לארגונים גדולים וחברות קטנות עם משאבים מצומצמים.

     
  13. על ניהול מוצר ותמחור 
    מהן שיטות התמחור של מוצרים? איך החברות הטובות במשק מתמחרות את המוצרים שלהם?
    איך נכון למוצר ולחברה שלנו לתמחר את המוצר שלנו. נדבר על כל השיטות ונבחן את המתאימה ביותר.
    מתי נכון להשתמש בתמחור מדורג, בתמחור חד פעמי או קבוע, לפי שימוש או לפי יכולת ועוד.
    סדנה משותפת של אנשי מוצר, אנשי שיווק, אנשי המכירות, אנליסטים ומנהלי החברה. 

     
  14. ניהול מוצר - תוכניות עובדה
    איך מגבשים תוכנית עבודה, איך מגדירים Road Map יעיל לחברה, איך תוכנית העבודה משקפת את מטרות המוצר ויעדי החברה, איך להציג את תוכנית העבודה להנהלת החברה, האם להציג את תוכנית העבודה ללקוחות ושותפים עסקיים,
    איך ליישם את תוכנית העבודה באופן יעיל. על ניהול גרסאות וספרינטים והקשר ביניהם.

     
  15. איפיון והגדרת מוצר | עיבוד והכנת משימות לפיתוח 
    על ניהול מוצר ואיפיון יעיל, על כתיבה מוצרית עסקית והתרגום שלה לשפה טכנולוגית.
    איך מאפיינים דרישות MMFיות כדי לייעל את היכולת של הארגון להעלות פיצ'רים רבים יותר, על ניהול יעיל של Backlog, במהירות גבוהה יותר ולמניעת יצירת באגים. נעבד, נפרק, נאפיין, נכתוב ונציג ביחד דרישות איפיון.
    נדבר על הקשר בין דרישות לקוחות לעומת דרישות לפיתוח ואיך "לתרגם" ביניהן.
    נדבר על MVP, על MMP, על אג'יל, על אפיקים Epic, על יוזר סטוריז Stories ועוד.

     
  16. איפיון חווית משתמש UX Design
    סדנה שלבת מעצבי חווית משתמש UX עם אנשי מוצר.
    הכרת עקרונות חווית המשתמש, עץ מסכים, איפיון של מסכים, כלי האיפיון, מתודולוגיות באיפיון חווית משתמש יעילה.
    נכיר את האופן בו החברות הטובות במשק מאפיינות את המוצרים שלהם, מתי זה יכול לעבוד גם לנו ומתי איפיון חווית המשתמש עלולה להזיק למוצר.
    נדבר על הקשר בין יעדי המוצר לבין חווית המשתמש, איך הארגון יכול להרוויח יותר, להיות יעיל יותר, להגביר את תחושת החיבור של לקוחות מול המוצר שלנו באמצעות "טריקים" UX פשוטים. 
    נדבר על הקשר החזק בין מנהלי המוצר למעצבי חווית המשתמש, איך להפוך את הקשר הזה לפורה יותר.

     
  17. עיצוב גרפי, UI Design 
    נדבר על העטיפה העיצובית, על הקשר בין ניהול מוצר למעצבים גרפיים, על בראנדינג Branding, על צבעוניות, על צורה, על קומפוזיציה, על טרנדים בעולם עיצוב המוצרים.
    על איך החברות הטובות ביותר במשק עושות את זה.
    איך מנהלי המוצר, מעצבי ה UX והמעצבים הגרפים יכולים לעבוד טוב יותר ביחד. על הקשר בין יעדי המוצר לעיצוב.
    על הקשר בין שיווק לעיצוב ואיך הוא משפיע על ניהול המוצר. איך להעביר ביקורת מוצרית יעילה ועוד.

     
  18. מנהלי מוצר ומפתחים - איך עובדים ביחד
    סדנת תקשורת, על החיבור המורכב, העדין והיחודי שחייב לעבוד בין מנהלי המוצר לבין המפתחים.
    "מנהלי המוצר מנגה ומפתחים ממאדים" :-) השפות שונות, המטרות שונות, הכלים שונים, ההצלחות והכשלונות שונים.
    איך לא מתעסקים באשמה ומקדמים ביחד את המטרות ואת המוצרים.
    על אחריות, על סמכות, על קבלת החלטות, על תקשורת מקרבת, על ניהול ספרינטים משותפים גם אם הניהול מבוזר, ע"י מנהלים שונים, במחלקות שונות, במשרשים שונים או במדינות שונות.
    על Agile & Scum, על עבודה במערכות ניהול דרישות Jira, Trello, Monday ועוד
    סדנת חובה לכל ארגון שרוצה להבטיח ששני הגופים החשובים האלה יעבדו יחד באמת. 

     
  19. על איכות ובדיקות 
    איך מגדירים בדיקות קבלה איכותיות, מהם הכלים לאבטחת איכות ארגונית ומוצרית, איך אפשר לצמצם באגים בארגון במוצרים מסועפים, איך מתעדפים באגים בצורה יעילה, על בדיקות ידניות לעומת בדיקות אוטומטיות והאם יכול להיות ארגון שאין בו בודקים?

     
  20. ניהול Pilot 
    על הגדרת קבוצת לקוחות לבדיקה, על לקוחות פנימיים וחיצוניים, על האופן בו ניתן למדוד הצלחה של Pilot, על חווית משתמש, על וולידציה מוצרית, על תיאום ציפיות, על הגדרת Early adaptors, על משימות ניהול המוצר בתקופת ה Pilot

     
  21. ניהול מוצר וקבלת החלטות קריטיות - Go No Go
    על הגדרת תנאים לעלייה לאוויר, על האחריות של מנהלי מוצר בתהליך העלייה לאוויר, איך החברות הטובות בעולם מנהלות עלייה לאוויר, איך להבטיח באגים מעטים בעלייה לאוויר של מערכת חדשה או גרסה חדשה של מערכת קיימת.
    איך לוודא שלקוחות קיימים וחדשים לא נפגעים, הגדרת מטריצת סיכונים ופיצויים, על עלייה מדורגת של מוצרים, על "חדר מלחמה" על ערבות הדדית ושיתוף פעולה מוחלט ביום היציאה לאוויר.

     
  22. אנליזה Analytics
    הייתם מסכימים לנהוג ברכב שאין לו Dashboard (לוח מכוונים)? כנראה שלא :-) ובצדק.
    על ניהול מוצר ומדידה, סוגי אנליזות מקובלות במשק, איך החברות המצליחות מגדירות יעדים ומבצעות מדידה ובאילו כלים. מהם הכלים שיתאימו לצורך שלכם במוצר ובארגון.
    על העבודה בין מנהלי המוצר לאנליסטים, איך נכון לעבוד ביחד כדי להשיג תוצאות טובות יותר.
    נדבר על AI ולמידת מכונה, על סקרים, על כלים חינמיים שזמינים גם לארגונים קטנים באופן מידי ועוד.
    הארגון שלכם עדיין לא מודד את עצמו? לא הוגדרו יעדים? חשוב שנדבר ובהקדם.

     
  23. על ניהול מוצר ושיווק Product, Marketing & Sales
    על הגדרת השוק, על הקשר בין שיווק לניהול מוצר, על מיצוב Positioning, על שיוך לוורטיקלים, על הקשר בין מנהלי שיווק למנהלי מוצר ואיך יוכלו לעבוד טוב ביחד כדי להשיג את יעדי החברה והמוצר. על אחריות, על פרסום, על שיווק, על חלון הראווה המושלם למוצר המושלם.

     
  24. על ניהול מוצר ואופרציה ארגונית Product Operation
    על תפעול המוצר, על תהליך ההטמעה של לקוחות במוצר, על פישוט וזירוז תהליך ההטמעה של מוצרים מורכבים, על סכמות-הטמעה יעילות Implementation scheme. איך החברות הטובות במשק עושות הטמעה יעילה יותר ואיזו שיטה תאפשר לארגון שלכם לקצר, להוזיל ולפשט את תהליך ההטמעה. 
    נדבר על הקשר בין מנהלי המוצר ל Product Operation על הקשר בין מנהלי המוצר למחלקת האופרציה, על תפעול המערכת ואיך ביחד ניתן להגדיר תהליכים שיגרמו לשימוש יעיל יותר במוצר ולקוחות מרוצים יותר.

     
  25. על ניהול מוצר ושירות לקוחות ותמיכה 
    ניהול מוצר לא מסתיים בשלב העלייה לאוויר, הוא מסתיים כשהיעדים הושגו והלקוחות מרוצים.
    סדנה על שירות הלקוחות והתמיכה במוצר, על אופן הפניה של לקוחות לגבי תלונות, בקשות לשינויים והתאמות, בקשות לפיתוחים ייחודיים ואיך להתמודד איתם. על צימצום פניות, צימצום תקלות.
    על הקשר בין אנשי התמיכה למנהלי מוצר, על קסמים שאפשר לעשות אם מבססים את תוכנית העבודה גם על פניות לקוחות. על מדידת הפניות, על Product market fit.

     
  26. ניהול זמן
    זמן הוא המשאב הכי מוגבל שלנו, כסף אפשר להשיג, לעבוד ואפילו לגנוב (לא עלינו) אבל לא נמצאה דרך להגדיל את הזמן.
    אז האם אפשר לנהל את הזמן? בטח שאפשר :-)
    סדנה קסומה על שליטה בזמן שלנו, על לעשות את הדבר היעיל ביותר, על איך להפיק את מירב בזמן הנתון שלנו בחיים הפרטיים, בניהול מוצר, בניהול חברה, בניהול עובדים. 
    נשמע על האנשים היעילים ביותר במשק (ד"ש מאיילון מאסק), נשמע על איך ארגונים יעילים מנהלים את הזמן שלהם, נדבר על על כלים פשוטים שאפשר לממש כבר היום כדי "להשיג עוד זמן" ולהשיג יותר מטרות בזמן נתון.

     
  27. הנדסת תהליכים / שיפור
    דמיינו לעצמכם שהייתם יכולים להכין חביתה טעימה יותר מתמיד, בחצי מהזמן, בפחות משאבים וביעילות מירבית.
    עכשיו כבר לא צריך לדמיין, בואו נצלול לעומק האמנות והמדע שמאחורי בניית תהליכים יעילים וחדשניים בארגונים. נלמד כיצד לזהות נקודות חולשה, לשפר
    זרימת עבודה ולהגביר פרודוקטיביות. דרך מקרי בוחן מהעולם האמיתי, נבין איך ליישם שיטות מודרניות של הנדסת תהליכים, כולל  מתודולוגיות Lead Startup ו Six Sigma המובילות והשימושיות ביותר במשק הבינלאומי. הסדנה תציג גם טכניקות מתקדמות לניתוח ומדידת תהליכים, כדי לאפשר לכל ארגון להפוך תהליכים יומיומיים לחוויה חלקה, אפקטיבית ומשתלמת.
     
  28. מבוא ל AI שימושי
    בסדנת נפתח את הווילון על עולם הבינה המלאכותית ואיך היא משנה את פני התעשייה כבר היום ובכל מקום. נלמד על השימושים המעשיים של AI בתחום ניהול המוצרים, מניתוח נתונים מתקדם ועד פיתוח מוצרים חדשניים. בסדנה, נדון באתגרים ובהזדמנויות שמביאה הבינה המלאכותית, נחשוף כלים ושיטות להטמעת AI בתהליכים של ניהול מוצר, ונלמד כיצד ליישם אותה באופן שיהפוך כל מוצר לחכם יותר, יעיל יותר ומותאם אישית לצרכי הלקוחות.
    ה AI הוא כבר לא פנטזיה רחוקה, הוא בכל מקום וככל שנמהר להכיר אותו, להשתמש בו ולהטמיע אותו נרוויח.

 

 

יש לכם צורך לדבר על נושא שלא מוצג ברשימה הזאת וקשור בניהול מוצר, אסטרטגיה, ניהול ופיתוח?

בואו נדבר ונמצא את התוכן המתאים להדרכה, סדנה, יום עיון שתרצו.

 
 
בואו נדבר
bottom of page